top of page
  • תמונת הסופר/תגולן אלחדיף

ניהול סיכונים וכיצד להגן על המשפחה

כיוון שלעולם לא ניתן לדעת מה ילד יום, אנו כאן כדי לתכנן נכון את העתיד הפיננסי מראש למקרה בו יתכנו הפתעות וסיכונים. כי כיום כל שינוי עלול להשפיע עליך ועל סביבתך הקרובה...


ביטוחי בריאות וחיים


רבים אינם יודעים שתיק הביטוח המשפחתי צריך להיות מנוהל בדיוק כמו תיק השקעות – כזה שמותאם לצרכים, יעיל ותחת מעקב מתמיד. ניהול נכון של תיק הביטוח שלכם והתאמתו לצרכי המשפחה לאורך השנים, יגן על בני משפחתכם טוב יותר ויחסוך עלויות רבות אשר יופנו לחיסכון כספי. אנו בגולן בוחנים את תיק הביטוח שלכם באופן מציאותי וקשוח ללא קבלת החלטות שאינן רציונאליות בדומה להשקעות.


לדוגמא, בסעיף 3 לחוק ביטוח בריאות ממלכתי נאמר – “שירותי הבריאות הכלולים בסל שירותי הבריאות יינתנו בישראל לפי שיקול דעת רפואי, באיכות סבירה, בתוך זמן סביר, ובמרחק סביר ממקום מגורי המבוטח, והכל במסגרת מקורות המימון העומדים לרשות קופות החולים”.

לכן האם יש דבר חשוב יותר מאשר בריאות הילדים והמשפחה? מערכת הבריאות בישראל נמצאת כידוע במשבר החל מהתארכות תורים לניתוחים, ועד לזמני המתנה ארוכים לרופאים מומחים וכדומה לכן נכנסת לתמונה מערכת הבריאות הפרטית. ללא ביטוח בריאות פרטי שיעמוד לעזרתכם בשעת מצוקה, לא תזכו לקבל טיפול בריאותי הולם בכל בעיה רפואית. והעלות שכרוכה באירוע שכזה יכולה להגיע לסכומים גבוהים ובלתי נתפסים. לכן נרצה את הטוב ביותר. כלומר נבחר בביטוח בריאות שאינו תלוי בשירותי הבריאות הציבורית, אלא בביטוח בריאות פרטי שייתן כיסוי וטיפול לכל מקרה.


אנו נבחן עבורכם את הביטוח הקיים שיהיה איכותי ומותאם לצרכים, עדכני להיום ובעלות סבירה. נוכל גם להציע מבין האלטרנטיבות בשוק את הטוב ביותר עבורכם. פיזור וניהול השקעות מחוץ לשוק המניות ואגרות החוב.


בשנים האחרונות עקב הריבית הנמוכה, נוצרת פגיעה בתשואות באפיקי ההשקעה השונים וכן מצטמצמות האלטרנטיבות להשקעה. הפיקדונות הן כיום בריבית אפסית, לעיתים אף שלילית, אגרות החוב לטווח קצר מגיעות עם תשואה נמוכה עד שלילית, ואם נאריך את משך אגרת החוב נקבל ריבית, אך עם סיכון שעולה בהתאם. לכן, במקביל להשקעות מסורתיות בשוק ההון, ישנן דרכים נוספות בהן תוכלו לגוון את ההשקעות שלכם. אנו נציע לכם דרכים להקטנת הוצאות בשוק ההון באמצעות השקעות ריאליות, כמו נדל״ן, הלוואות אלקטרוניות, השקעה במימון פרויקטים של התחדשות עירונית, קרנות גידור, מתחמי multi family באמריקה ועוד.


סקרנו באופן רחב את השוק מתוך רצון לחשוף ללקוחותינו פתרון ייחודי ומגוון, על כן אנו מקיימים היום שיתופי פעולה מול אותם גופים היודעים להעמיד בפנינו פתרון אולטימטיבי, הכל בכדי לייצר אלטרנטיבה בה נוריד את סטיית התקן ובעיקר נייצר אפשרות להשקעה נוסף שתגוון את תיק ההשקעות הכולל שלכם.




20 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page